Τα δωρεάν μεταφορικά δεν ισχύουν για τις παραγγελίες χονδρικής.

info@e-villager.grΔωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 49€ για όλη την Ελλάδα2391091566
Εναλλαγή Πλοήγησης
Τηλ. Παραγγελίες: 2391091566
info@e-villager.gr
Ωράριο καταστήματος Δευτέρα έως Σάββατο: 8:30-14:30 και 16:30-21:00
Κυριακή: Κλειστά
Το καλάθι μου

Συχνές Ερωτήσεις e-villager.gr

  • Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια νέα παραγγελία;

    • Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Μπορείτε να πλοηγηθείτε στις σελίδες μας και να προσθέσετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν στο καλάθι σας. Υπάρχει η δυνατότητα να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας είτε με σύνδεση (για τους ήδη εγγεγραμμένους χρήστες), είτε ως απλός επισκέπτης.
  • Πως μπορώ να δω τις προσφορές του e-villager.gr;

    • Μπορείτε να δείτε όλες τις διαθέσιμες προσφορές του e-villager.gr στην ενότητα “Προσφορές”, που βρίσκεται στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας καθώς και στις κεντρικές εικόνες κάτω από το βασικό μενού.

  • Πως μπορώ να επικοινωνήσω με το e-villager.gr;

    • Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να συμπληρώσετε την φόρμα επικοινωνίας και να μας ενημερώσετε για το θέμα που σας απασχολεί. Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε στο 2391091566 ή στο 6970427495.

  • Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής;

    • Οι παραγγελίες αποστέλλονται μέσω του δικτύου ΕΛΤΑ Courier στη διεύθυνση αποστολής που έχει ορίσει ο πελάτης.

  • Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

    • Οι τρόποι πληρωμής είναι:

      • Πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα

      • Πληρωμή με αντικαταβολή

      • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

  • Υπάρχει κάποιο ελάχιστο όριο αγορών για να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

    • Δεν υπάρχει κάποιο ελάχιστο όριο αγορών, μπορείτε να πραγματοποιήσετε όσες αγορές επιθυμείτε.

  • Πως μπορώ να προσθέσω προϊόντα στο καλάθι αγορών μου;

    • Επιλέγετε από το μενού την ανάλογη κατηγορία και εφόσον βρείτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει κάνετε κλικ στο σύνδεσμο “Προσθήκη στο καλάθι”.

  • Πως μπορώ να διαγράψω ένα προϊόν από το καλάθι μου;

    • Στο καλάθι αγορών, μπορείτε να επιλέξετε το εικονίδιο του κάδου και να αφαιρέσετε το προϊόν από το καλάθι σας.

  • Πως μπορώ να αναζητήσω ένα προϊόν;

    • Μπορείτε να αναζητήσετε ένα προϊόν συμπληρώνοντας το όνομα του μέσα στο πεδίο “Αναζήτηση” (βρίσκεται πάνω από το κεντρικό μενού της ιστοσελίδας) και κάνοντας κλικ στο κουμπί της αναζήτησης.
      Επιπλέον, πηγαίνοντας στις αντίστοιχες κατηγορίες που μπορεί να βρίσκεται το προϊόν που αναζητείτε.

  • Πως μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασης στον προσωπικό μου λογαριασμό;

    • Για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού σας θα πρέπει αρχικά να έχετε συνδεθεί σε αυτόν.Μπαίνοντας στην καρτέλα του λογαριασμού σας, στο μενού “πληροφορίες λογαριασμού”, κάντε κλικ στην επιλογή “Αλλαγή κωδικού πρόσβασης”.
      Στη νέα καρτέλα που εμφανίζεται συμπληρώστε τον τρέχων και νέο κωδικό πρόσβασης και επιλέξτε το πεδίο “Αποθήκευση”.
      Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης σας, κάντε κλικ στο σύνδεσμο “Ξεχάσατε τον κωδικό σας” στη σελίδα εισόδου του λογαριασμού σας.
      Σε λίγα δευτερόλεπτα, θα λάβετε στο e-mail που είχατε δηλώσει κατά την εγγραφή, οδηγίες αλλαγής του κωδικού πρόσβασης σας.
  • Πως μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά στοιχεία στον λογαριασμό μου;

    • Η διαχείριση των προσωπικών σας στοιχείων μπορεί να πραγματοποιηθεί πολύ εύκολα. Αφού συνδεθείτε με το email και τον κωδικό σας, μεταβείτε στη σελίδα του λογαριασμού σας.
      Εκεί θα βρείτε συγκεντρωμένες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τα προσωπικά σας στοιχεία, τις παραγγελίες, τις διευθύνσεις παράδοσης, τις αξιολογήσεις, τα στοιχεία σύνδεσης κλπ.
      Επιλέξτε τον αντίστοιχο σύνδεσμο για να δείτε και να επεξεργαστείτε την εκάστοτε πληροφορία.

  • Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση χρέωσης και αποστολής;

    • Για να αλλάξετε τη Διεύθυνση Χρέωσης και Αποστολής θα πρέπει αρχικά να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας.
      Από το μενού του λογαριασμού σας, κάνετε κλικ στον σύνδεσμο “Διαχείριση Διευθύνσεων” που βρίσκεται δίπλα στον τίτλο της καρτέλας “Βιβλίο Διευθύνσεων”.
      Αφού πραγματοποιήσετε τις αλλαγές, επιλέγετε το πεδίο “Αποθήκευση Διεύθυνσης”.

  • Μπορώ να δω παλιές παραγγελίες μου;

    • Μπορείτε πολύ εύκολα να έχετε άμεση πρόσβαση στις προηγούμενες παραγγελίες σας.
      Για να μεταβείτε στη σχετική ενότητα, συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και επιλέξτε τον σύνδεσμο “Οι παραγγελίες μου”, που βρίσκεται στο αριστερό μενού της καρτέλας.
      Με τον τρόπο αυτό θα δείτε αναλυτικά την ημερομηνία, τα προϊόντα και το κόστος της κάθε προηγούμενης παραγγελίας σας καθώς και την εξέλιξη της.
      Μπορείτε επίσης να προσθέσετε τα προϊόντα της τελευταίας παραγγελίας σε μια νέα με την επιλογή “Προσθήκη στο καλάθι”.
      Τα προϊόντα της προηγούμενης παραγγελίας θα προστεθούν στο καλάθι σας από όπου μπορείτε να τα ελέγξετε και να τα επεξεργαστείτε.

  • Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης (password), τι πρέπει να κάνω;

    • Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης σας, κάντε κλικ στο σύνδεσμο “Ξεχάσατε τον κωδικό σας” στη σελίδα εισόδου του λογαριασμού σας.
      Σε λίγα δευτερόλεπτα, θα λάβετε στο e-mail που είχατε δηλώσει κατά την εγγραφή, οδηγίες αλλαγής του κωδικού πρόσβασης σας.

  • Βρήκα ένα σπασμένο ή ελαττωματικό προϊόν, τι πρέπει να κάνω;

    • Σε περίπτωση που παραλάβατε ένα προϊόν που θεωρείτε πως έχει αλλοιωθεί ή είναι ελαττωματικό παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα με το e-villager.gr.
      Το γεγονός θα καταγραφεί και το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα επικοινωνήσει με την κατασκευάστρια εταιρεία ώστε να διαπιστωθεί η αιτία του προβληματικού προϊόντος και θα προβούμε σε άμεση αντικατάσταση. .